tisdag 18 maj 2010

Powerwalk

Idag är jag imponerad av mig själv.

Vaknade av en glad dotter vid halv 5, och har varit igång sen dess.

Blev en powerwalk på nästan 5 km påväg till babysången, viket är mycket tyngre än man kan tro. Det är inte det lättaste att skjuta en vagn framför sig i uppförsbacke. Men med bra musik i min fina Ipod var det faktiskt riktigt skönt.

Väl där var det det vanliga träningspasset i form av att dansa med Issie och kasta henne högt i luften för att visa hur "Solen den går upp".

Efter sången blev det ytterligare 5 km promenad i lite behagligare tempo. Belöningen blev lunch på Tavernan i hamnen med Veronica.

Väl hemma har jag tvättat, fixat disken och matat Issie. Kanske ska ta och göra i ordning lite middag till mig och Dado också, och fortsätta min duktiga dag!

2 kommentarer:

  1. *slår mig för pannan*
    Trillade nästan av stolen!

    SvaraRadera
  2. Var försiktig när du kastar upp vår Issie!

    SvaraRadera