onsdag 3 december 2008

Handbolls match och massa kakor

Ja, idag var en bra dag.

På jobbet har jag fått två biljetter till kvällens handbollsmatch GUIF mot DROTT. Och det blev en trevlig kväll som jag spenderade med min far.

Det enda tråkiga var att jag inte kunde vara så länge på Annas kalas, hon fyller år idag! Jag hann till henne innan matchen och krama om henne men det blev inga kakor för mig :-(

När matchen var slut och jag ringde min Alex så var hon kvar hos Anna så jag åkte dit ändå och DÅ blev det kakor. Och tack vare kakorna överlevde jag det något östrogendominerade sällskapet.

Sen när vi var på väg hem så fick jag en påse med matlådor från Anna, men neeeej det var inga vanliga matlådor det var kaklådor!!! Påsen var överfull med de mest underbara och goda kakor man kan tänka sig. Det var bullar och hallongrottor och tårta och massa gott.... Jag är glad att jag har Anna.

1 kommentar: