söndag 14 december 2008

Tomten måste ha rökt svamp

Åtminstone om man ser hur mycket presenter jag fått redan innan jul. Igår var vi i Uppsala med Bruno och Zlata. Skulle egentligen bara leta efter nåt snyggt som Zlata skulle kunna ha på sig på jullunchen, men kom därifrån med en ny mobil.

Dado har tjatat på mig ett tag att det är dags att byta ut min något trötta (måste laddas varje natt) och trasiga (3 av knapparna är till exempel spruckna). Jag har varit lite motsträvig eftersom jag verkligen ville ha nån jag gillade.

När jag hittade en hade han ingen svår match att övertala mig. Jag är nu stolt ägare av en HTC touch HD. Förutom att den är grymt snygg är har den små finesser som bland annat GPS, Wi-Fi och 5-mpx-kamera.

Tack snälla jultomten (Dado)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar