tisdag 17 februari 2009

Utmanad

Jag blev utmanad av: Annoula

Här är reglerna:

Gå in i mappen Mina bilder eller din egen personliga bildmapp. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sedan några nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.


Ja, den här bilden är inte så gammal. I december hade vi släktkalas för att fira mammas födelsedag. Självklart ställde vi upp för lite fotografering, inget konstigt i det. Men döm min förvåning när Linda ger mig ett knytnävsslag över ögat. Hon blev i och för sig lika förvånad som jag. Kan tillägga att jag dagen efter var svullen och hade en skugga under ögat.

Jag utmanar: Annika, Alexis och med rädsla för vad som komma skall Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar