onsdag 20 januari 2010

Babyblogg

När jag efter skrivet inlägg skummade igenom de senaste inläggen i bloggen inser jag att det blivit mer och mer babyblogg. Inte undra på när man har ett litet charmtroll bredvid sig i skrivande stund, och vardagen dessutom mest av allt cirkulerar kring henne.

Men egentligen stör det mig lite att det blivit så. Inte för att Isabella inte förtjänar att stå i centrum, men jag vet själv hur mycket jag störde mig på föräldrar som helt plötsligt tyckte det var helt okej att beskriva förlossningen och blöjbyten i detalj. Någonstans måste det finnas en balans för hur mycket man skriver i sin blogg.

Hoppas att jag själv inte ska falla i fällan, utan att bloggen ska fortsätta vara en helt vanlig meningslös blogg om allt och inget!

Självklart måste ett inlägg av det här slaget avslutas med en bild på det lilla undret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar