måndag 22 mars 2010

Promenad i solen

Egentligen ser jag nog mig själv som en latte-mamma. Den underbart lata typen som lagom orkar ta sig ner till en fika på stan vilken drar ut på tiden så pass att en promenad inte längre går att hinna med. Men idag blev det ytterligare en lång promenad.

Det var Therecé och hennes lilla Isabella som bidrog med sällskapet som fick upp min motivation. Nästan 7 km och dessutom en sväng genom Präntaren.

Hoppas bara att motivationen håller i sig och att det ska bli fler promenader/vecka nu när vädret tillåter. Om det är nån som känner för att ta en sväng är det bara att säga till!

2 kommentarer:

  1. Trillade nästan av stolen där... Det är nog tur för dig att jag inte har barn, då hade jag nog tvingat på det en sån där joggbarnvagn haha... PUSS

    SvaraRadera
  2. Det kan Du ge Dig på - när vårsolen lyser och vi har kommit hem från Spanien så bär det av ut på promenad. Stegräknaren lockar lite - Du och Isabella mest!


    Fadren

    SvaraRadera