lördag 8 mars 2008

*Skrattar elakt*

Jag har aldrig varit engagerad i Melodifestivalen. visst tittar vi varje år, för annars hamnar man väldigt utanför diskussionen, men jag har faktiskt inte röstat. Inte förrän idag. När det inte bara hängde på att jag tyckte en artist var bra, utan när det faktiskt gick att aktivt rösta ut Carola med samma röst kunde jag inte låta bli...

Carola och Johnsson åkte ut ur Melodifestivalen, och jag hjälpte till! *tihi*

Det var faktiskt på tiden att nån annan fick en chans. Räcker det inte att Carola representerat Sverige tre gånger redan? Nej, hon ska vara med och försöka igen. För min del skulle hon gärna få lägga karrirären på hyllan och låta folk som faktiskt har något nytt att ge ta över!

Hur kul som helst att Nordman slog ut dem med sin superhärliga brinnande häxa. Så vi firade interntionella kvinnodagen med att jubla åt att Nordman lät bränna en stackars kvinna på bål och gick vidare till semifinalen!

1 kommentar:

  1. Moahhahaaahaa...jag och Anna skrattade också rått (kanske mest jag)åt att Carola FÖRLORADE!!!! Och hon har dessutom sagt att hon inte tänker ställa upp fler gånger. Det här KAN vara en av de bästa dagarna någonsin!!!!! /Fia

    SvaraRadera