onsdag 26 mars 2008

Telefonkö och Jan Welander

Dagen har tillbringats på Mariefredsbibliotek. Var så otrooooooooligt lite låntagare idag och dessutom fick jag sitta i telefonkö för att få tag på lösenord till mitt btj-konto. Hade det inte varit för PRO vägg i vägg vet jag inte hur jag hade klarat dagen.

Denna underbara förening hade idag liveuppträdande med Jan Welander. Inte för att det är sån musik jag egentligen lyssnar på (sanningen att säga hade jag nog sprungit fort om jag inte var så illa tvungen att stanna) men å vad trevligt det var!

En av damerna kom med en kopp kaffe och en liten kaka till mig och sen satt jag där i expeditionen drack kaffe, beställde böcker och bara njöt av den underbart charmiga pensionärsmusiken!

Tack PRO Mariefred för att ni förgyllde min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar