torsdag 17 april 2008

Och så var man nere på jorden igen

Jag som äntligen började känna mig lite självsäkrare när det handlar om uppsatsen...

Handledaren sågade i och för sig inte uppsatsen som sådan, bara upplägget och vetenskapligheten. Helst skulle hon vilja se att jag skrev om min undersökning och la in analysen i den, något som man kan tycka att hon skulle ha sagt förra handledningen dvs innan jag började skriva de avsnitten. Men, men...

Sen måste jga också "höja" uppsatsen. Den är inte tillräckligt teoretisk!?! Men hon har ju inte ens läst analysen, vilket är första delen där teorin överhuvutaget kan komma in!

Ja, ja. Det är bara att bita ihop, göra de ändringar hon vill ha och hoppas att hon blir nöjd vid nästa inlämning. Om hon inte blir det blir jag inte släppt till ventilering och kan således inte ta min examen i år!

2 kommentarer:

  1. Ska vi skicka ett gäng hungriga taxar som kan äta upp henne? *ler förhoppningsfullt*

    SvaraRadera
  2. Sådär sa kvinnan till Lisa också. Bit ihop, fixa och voila! En examen!

    SvaraRadera