lördag 30 augusti 2008

Sköna hem

Sitter i Mariefred och har precis öppnat och lagt in veckans nya tidningar i systemet. Bläddrade lite snabbt igenom de allihop men kom till ett totalstopp när jag öppnade Sköna hem.

Det kliar i fingrarna att få shoppa loss och ändra all inredning i lägenhete. Jag har tröttnat på allt grått och svart och skulle vilja plocka in en hel hög med sköna varma färger.

Skulle så väldigt gärna vilja köpa Jon Elisassons IKEA-matta "Andrea". Men, men... Först måste jag hitta ett jobb så att jag går från kyrkråtta till snuskigt rik. Problemet är väl att jag verligen trivs som bibliotekarie, och som det lär jag ju alrdig bli rik...

2 kommentarer:

  1. Du vet väl! Bibliotekarier fryser aldrig om fötterna i alla fall... :)

    /Julia

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Ert hem är helt ok. Ta en sak i taget och roa Er för hela slanten än så länge.

    SvaraRadera