tisdag 23 juni 2009

Cosmonova, outlet och några timmar i solen

Vilken fart det är just nu. Lördagen spenderades på Vingåker Factory Oultelt. Ett inte alltför lyckat val då vi snabbt insåg att det var fler än vi som utnyttjade denna lediga dag...

I söndags stack vi sen alla 14 (och då hann ändå inte Linda och Cina med!) iväg till Cosmonova och tittade på film. Några av oss lite yngre hann då dessutom med lite shopping i Barkaby på vägen. Självklart hann vi också med att smita in på några av Naturhistoriskas utställningar.

Kändes bra att utnyttja mitt museefrikort för andra gången. Trodde väl knappt att jag skulle använda det när jag fick det i vintras...

Men så blev det i alla fall en liten andningspaus i form av 3 timmar lästid i Månsonss trädgård igår. Kändes skönt eftersom jag de sista veckorna knappt orkat/hunnit med att läsa. Om man bortser från de böcker jag plöjde mig igenom på semester förstås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar