torsdag 2 oktober 2008

Morfar var snäll och ta hand om henne!

Vi älskar dig tjejen...

5 kommentarer:

  1. Och vi kommer alltid älska dig... Sov så sött...

    SvaraRadera
  2. Så sorgligt för oss alla som älskade den busiga och vänliga Hera. Tråkigt på alla sätt att det gick så här - tänker verkligen på Bojan som måtte sakna en verklig kompis.
    En massa minnen har vi alla med Hera och vi kommer att sakna hennes hejdlösa hälsning med att alltid sno in sig mellan benen och bete sig som en överlycklig orm.

    Vila i frid i hundhimmelen och tack för all glädje som Du, Hera, spred omkring Dig!
    Och deppa inte ihop, Alex och Dado!

    SvaraRadera
  3. Vilken tråkig nyhet!
    Herakompisen som drog omkull mig i snän i Sälen finns inte mer. Det känns verkligen i hjärtat. Jag lider med er!
    Det finns flera som redan har tagit hand om Hera i himlen. Hon ra det bra.

    Kramar från Mamma Ma

    SvaraRadera
  4. Jag vet precis vad du gör just nu Hera. Hälsa Rico så mkt från mig och bit honom i armen lite snällt.

    Tack för att du tröstade mig när jag var ledsen.

    Sov sött världens finaste Hera. *älskar*

    SvaraRadera
  5. Visste inte ens att hon var dålig. Tragiskt som fan att monstret inte finns mer. *älskar*

    SvaraRadera