måndag 2 juni 2008

Ventilering i det über akademiska Uppsala

Idag har jag haft ventilering. Det var skrämmande, framkallade något som närmast kan definieras som panikångest och en av de mest nervösa dagarna i mitt liv.

Vilket väl egentligen, nu i efterhand käns lite löjligt. Var inte ens så här nervös inför att gifta mig, och det är ju ändå något man inte direkt kan göra om två månader senare.

Nåväl, ventileringen gick bra. Jag fick mycket beröm för mitt språk och min disposition. Egentligen fick jag beröm, för det mesta, sånär som på de elektroniska källhänvisningarna som jag lyckats röra ihop något infernaliskt. Men detta visste jag redan och talade själv om innan opponenten fick tillfälle.

Summa sumarus så är det lite små kompletteringar som ska göras, och sedan ska uppsatsen bara skickas iväg till Görel för arkivering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar