måndag 29 september 2008

Blääää

Jag är sjuk... och uttråkad. Igår var min första lediga dag på hur länge som helst och självklart vaknar jag med huvudvärk, ont i halsen och tröttare än när jag somnade.

Idag har förkylningen dessutom smygit sig upp till min näsa, så idag ligger jag på soffan och snorar. Hoppas jag mår bättre imorgon... Kan ju inte vara sjuk på en bokcirkeldag.

Ja, ja... Det är ju i alla fall tur att det är den här veckan jag är sjuk. Från och med nästa vecka börjar jag på timmar på Eskilstuna stadsbibliotek. Då kommer jag inte att ha tid att vara sjuk alls!

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan - rösten har fölrsvunnit, jag hostar som en tok och snorar också. Är utslängd från sängkammarten för att inte smitta Marianne. Får sova på en sova - om det nu går att sova.
    Vi kanske kan snora ihop på onsdag?
    Tur att vi inte var sjuka förra veckan för då hade vi inte kunnat åka till Götet, Stockholm och Eskilstuna. Det vill jag inte ha ogjort. Tack för lånet, Dado!

    SvaraRadera
  2. Sötis! Bli frisk! Puss!

    SvaraRadera