måndag 1 september 2008

Funderar...

Jag funderar på en sak. Just nu känner jag att jag inte får utlopp alls för min kreativitet och funderar på vad jag ska hitta på.

Kanske skulle jag ta och måla en tavla... Men jag behöver ingen tavla, så vad ska jag göra med den?
Kanske skulle jag ta och sy något... Men då blir hela lägenheten stökig, och det finns ju egentligen ingenting jag behöver sy just nu...
Hm... Kanske skulle jag lära mig sticka... Det är ju inte så stökigt, och en halsduk eller så har man väl alltid nytta av...

Ja, ja... Får väl fortsätta fundera en stund till och se vad jag kommer på...

4 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha en fin tavla till min lägenhet :D! En svart och vit... :D! Kanske på två heta bibliotekarier :D! http://multeum.blogspot.com/2008/08/unga-utmanande-och-uhlala.html Fiiin bild!

    SvaraRadera
  2. Njaaa.. Jag tänker mer som den där schyssta väggmålningen du gjorde.. fast som en tavla på oss :D!

    SvaraRadera
  3. Hej syster! Jag skulle faktiskt behöva en vacker tavla till mitt vardagsrum....fundera gärna...
    Puss & älskar!

    SvaraRadera
  4. En av mina absoluta favorittavlor hänger numera på väggen igen. Du vet vilken jag menar, Alex. Så om Du nu skapar något i Ditt vuxna liv tar jag emot det med öppna armar.

    Instämmer med föregående - puss och älskar!

    SvaraRadera