onsdag 24 september 2008

Ensam, Dag 1

Ja, idag är "Dag 1" jag är ensam och redan nu undrar jag hur folk kan klara sig helt ensamma?!? Jag känner mig som Robinson Crusoe heeelt ensam och avskärmad från världen. Eller typ, jag åt ju lunch med Alex och Patrik och var på jobbet till 16:30 och så har jag ju pratat med lite annat folk också, men jag är ju ett flockdjur och klarar inte att vara ensam. Visst behöver jag tid för mig själv ibland och då får kanske Alex ta och flytta till anda sidan av soffan, det räcker!

Så vad jag egentligen försöker säga är: "Hur i h*****e ska jag klara mig ensam heeela veckan" (eller egentligen till fredag, men det är ju ändå 2 hela dag!)

Alex!!! vad ska jag äta till lunch imorgon, och brödet är slut... vad gör man då :-)
Älskar min fru!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar