lördag 20 september 2008

Många sena kvällar...

Den här veckan har varit allt annat än lugn för mig. Efter att Jelena och Mladen åkte tänkte jag att tempot skulle minska, men det hade jag inte mycket för.

Måndagen inleddes med en lugn (?) promenad på IKEA, och diverse andra shoppingaktiviteter i Västerås för att sedan övergå till kväll och umgänge til sent inpå nattkröken.

Stressen ökade sedan med jobb hela tisdagen och självklart en sen kväll eftersom det var den sista innan gästerna flög hem. Onsdagen var det intervju i Eskilstuna, städning och tvättning för att sedan dra vidare till Stockholm och Folkoperan. Där såg jag och pappa "Glada änkan".

Torsdagen ägnades åt att fortsätta tvätta, städa och annat som måste fixas. Dessutom blev det brödbak till kvällens tjejmiddag och fredagens personalfest. Tjejmiddagen var i och för sig inte så superlång, men toppades med ett besök hos föräldrarna för att få igång pappas nya dator.

Under fredagen fortsatte jag med de sista maskinerna tvätt (nr 12 och 13) och att förbereda för bokcirkel. På kvällen var det dags för personalfest.

På lördagen blev det i och för sig lite sovmorgon (till 10), men sen upp för att städa, diska och vika tvätten. Nu är det snart dags att laga lite mat och sen bär det av till Stockholm för inflyttningsfest. Och kanske, kanske hinner jag sova ut imorgon... För nästa vecka ser väl inte heller direkt tom ut...

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att boka in våfflorna :o)!

    SvaraRadera
  2. Vill också ha våfflor! Kommer nog jag också dit efter jobbet!

    SvaraRadera