måndag 25 februari 2008

Det blir en tuff vecka, men rolig

Solen skiner och det ser ut att bli en hektisk men härligt produktiv vecka!

Ska jobba två dagar på folkbiblioteket i Mariefred och dessutom en dag på Mariefredsskolan. Sen hinner jag förhoppningsvis med nån intervju för uppsatsen och på fredag blir det en sväng till mormor och på kvällen är det invigning av Andrum massage. Och uppsatsskrivandet måste jag nog ta tag i igen efter förra veckans döläge. Det drar ihop sig till inlämnning. Sen är det ju det där projektet pappa och jag håller på med som måste avrundas. Ingen risk att jag ska bli rastlös i alla fall! :-D

Ser framemot fredagen för då ska min storasyster komma på besök också. Hon stannar över helgen så det blir massor med mys och ledigt! Och strax ska jag smita iväg på en fika med pappa och lillasyster som är i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar