tisdag 5 februari 2008

Julafton?

Igår kom min älskade lilla syster hem efter en månad i Thailand. Hennes normalt blåvita hud hade för första gången någonsin, såvitt jag kan minnas, blivit solbränd. Verkade som om hon haft det helt underbart och lät som hon snart vill tillbaka igen.

För vår del var det inte bara roligt att få hem lillasyster igen utan också alla presenter hon hade med sig. Kändes nästan som julafton när hon började packa upp sin väska. Dado fick en hög med snygga t-shirtar och ett bälte. Men vad jag fick tänker jag inte berätta! För storasyster kommer få ungefär samma saker men hon var inte där igår så det är roligare att hålla henne på sträckbänken!

Tack för alla presenterna syster! Det var helt onödigt men mycket uppskattat! Och ja, jag vet att jag sa att du inte fick komma hem utan något stort och dyrt till mig... :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar