söndag 10 februari 2008

Eureka!

Det blev en lång natt i fredags. Hade hur kul som helst och skrattade väl största delen av kvällen. Knatte (jag) Fnatte (Ismo) och Tjatte (Anna) stannade kvar till 4 och avslutade festen på Annas kontor. Tror jag och Anna snubblade i säng vid 5-tiden.

Lite lagom seg gick jag sen på lördagen med Dado och svärmor för att kolla och mäta hennes nya lokal. Hon har startat eget massageföretag så gissa om det är mycket att pyssla med nu. Det ska inredas, göras trycksaker och framförallt reklam. Kommer nog bli superbra när det är klart!

Och idag har min älskade man hjälpt mig att plugga. Och äntligen har det hänt. Jag förstår vad jag läser. Tror till och med jag vet hur jag ska använda teorin i undersökningen. Och det är väl lite tur eftersom jag på onsdag har intervjuer med Suss och Ismo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar