fredag 8 februari 2008

Ensam

Igår hade min älskade Alexanda bokklubb hemma hos oss. Då kom Anna och en tjej till och de tre satt och diskuterade böcker heeeela kvällen, antar jag. Visserligen var jag välkommen att stanna hemma instängd i ett rum så att jag inte störde men tyckte inte att det lät så lockande. Idag är jag inte utkastad men Alex är på företagsfest på Multeum, så jag är ensam idag med. Jag vet att det låter konstigt med fest på Multeum. Undrar hur man festar på ett bibliotek? Sitter och läser högt ur olika lexikon kanske eller sorterar om böcker. Hur som helst så få jag inte vara med min Alex idag heller. Det känns lite ensamt och tråkigt. Jag är ganska säker på att jag är ett flockdjur.

Bara så ni vet, det är helt ok att uppmuntra mig och skicka små gulliga komentarer om hur synd det är om mig och så vidare. Tack :-)

1 kommentar:

  1. Jag är SÄKER på att Dado är ett flockdjur och därför var det kankse syndast i hela världen om honom! /fia

    SvaraRadera